dilluns, 21 de desembre del 2015

TEXT PETIT, DIA GRAN

TEXT PETIT

Text petit perquè m'han passat tres coses boniques:

Un. Gràcies a no sé quin àngel de bondat la Núria Lorenzo,  professora a Formació de Professorat d'Infantil i Primària de la Menció de Biblioteques Escolars m'ha convidat a fer una xerrada als seus alumnes. M'ho he passat molt bé, i he intentat parlar de lectura i relat amb tota la passió i capacitat.




Dos. He passat pel taller del Xavi i la Mariona. Tres hores restaurant les guies dels calaixos d'unes calaixeres. Tenen un taller de restauració de mobles, i són elegants, fins, savis en gestos i eines i tracte. https://www.facebook.com/rejillamariona/?fref=ts





Tres. Un amic, en Joan Bustos, amb qui fa anys treballem fent foment de la lectura i compartint idees i treballs sobre lectura,  jovent lector i escriptura. En Joan ha guanyat el premi Enric Valor, i el Barcanova. En una setmana. A més de fer classes, fer activitats, tenir família i amics còrrer de tant en tant, escriu. Ho fa per joves, i ho fa bé. I jo estic orgullós de conèixer-lo i ser amic seu. Hem acabat el dia fent una xocolata desfeta amb gelat de nata. 

Un gran dia petit, amb gent entusiasta.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors